YOUNGBLOOD

jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag är förälskad i youngblood! träffade dom nyss och OSKAR är min favorit i den gruppen, han va jätte gullig emot mig och vi tog bilder och snackade, fick autografer, sen fick jag hans vattenflaska som han hade!! vet inte vad jag ska säga har lixom DAAAMP just nu.. kommer lite bilder iallafallllll
några bilder från idag, och jag glömmer aldrig den här dagen 10de mars 2012! YOUNGBLOOD! jag skulle få komma på deras spelning i sommar, eller oskar sa det till mig förut hihi, sen acceperade han mig på facebook nyss, han vet vad jag heter, har fått as många kramar, pussade han på kinden och jag lovar er mitt liv kan inte bli bättre än såhär, har inte mått såhär bra sen jag träffade andre HERREEEGUUUUUUUUUUD. PUSSSHEEEJ

Kommentarer
Postat av: N

Åååh vad kul! :D

2012-03-10 @ 18:36:48
URL: http://nataliaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-03-17 @ 17:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0