MIN ÖVERRASKNING VAR...

nu tänker jag avslöja min överraskning som jag fick reda på utav pappa igår! nu är det såhär att jag åker till turkiet i en vecka på torsdag med pappa, åsa & frida, jag vill att mina syskon också ska med, fast det ska bli roligt iallafall, jag har varit där 2 gånger innan och jag vill bara flytta dit! älskar stället. och jag kanske tar med mig datorn dit också så jag kan blogga osv när jag är där! men jag är så glad så jag vet inte vad jag ska skriva nu haha..
första bilden tog jag i turkiet förra året, andra bilden tog pappa på mig när vågen kom på mig..

Kommentarer
Postat av: dé vet du

Vattnet KOM på dig? kan misstolkas:)

2012-06-23 @ 15:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0