LEONARD LÖFSTRAND

jag har ingenting att skriva mer än att jag har haft världens underbaraste dagar! jag har träffat leonard löfstrand som va me på idol som har en otrolig talang! jag lärde känna 2 stycken från stockholm, vi fick backstage med han tack vare leonard & east fm! jag är världens lyckligaste människa tror jag på nått sätt. jag har massa bilder men jag kan visa er några bilder som jag har tagit och som east fm tog på oss. sen filmade jag honom och east fm fick ta min video och visa upp den för massa folk och jag är glad!! men jag bloggar sen hihi, hoppas ni gillar bilderna.




jag vet inte hur jag ska tacka er för den fantastiska dagen! ni är underbara glömm inte det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett snygga bilder frida! Haha älskar den på sista på oss alla fem!<3 /sofia

2012-06-23 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0