GLAD MIDSOMMAR

hej på er, hoppas ni har haft en kanon dag idag! för det har jag haft, jag har varit hos min farmor och ätit mat och fotat massor ute på hennes land på lite blommor osv.. jag visar er lite bilder idag också! sen har jag fått reda på en överraskning av min älskade pappa, det gjorde min dag, men den överraskningen får ni veta någon dag i veckan, jag vill bara avslöja det här och nu, men jag kan inte haha.. men jag skriver när jag får det! men nu visar jag lite bilder ifrån dagen, hoppas ni kommer få en fortsatt bra kväll, för det ska jag, jag ska lyssna på justin och bara ta det lungt! men jag bloggar sen igen!

där är några bilder från idag! flera visar jag ikväll eller någon annan dag! och på sista bilden är det min underbara pappa på bild, det går inte att förklara hur mycket jag älskar honom, han ställer upp för mig hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0