ÄLSKADE TURKIET

hej på er, jag hann inte blogga så mycket igår! jag åkte iallafall till mamma och va där med henne, vi satt och snackade om allt möjligt, sen runt 1 gick jag ut och träffade adam & alexander, vi gick runt i haga sen drog vi till eneby och jag skjutsade söta alexander på en kundvagn hihi. vi åkte lite överallt med den, sen drog vi till eneby skolan för att vi skulle till en gunga som var där. sen vid 2 halv 3 så drog vi hem till alexander och sov där! säger bara att det var tur att jag fick sova där hihu.. men sen idag har jag bara hjälpt min mamma med att handla, sen har jag varit hemma hos pappa med salome, sen satt vi mest nere i centrum på gatan och snackade om allt möjligt.. imorgon åker jag till turkiet och jag är sjukt taggad, har saknat dem på hotellet, och jag kommer sakna mina vänner i sverige också, men jag ska leva livet och bli skit brun! men nu känner jag att jag skriver lite mycket kanske haha.. men vi får se om jag hinner blogga imorgon för att jag har fullt upp, ska packa och massor, men ska försöka blogga imorgon, ska sova nu godnatt!
en bild på mig & osman från förra året. älskade turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0