SVAR PÅ TAL

ANONYM; när du fick veta att linda va gravid hur tänkte du då blev du chockad ,eller hur kände du kanske inte förstår frågan men undra hur du tänkte och hur du mådde måste ha varit roligt att du har blivit moster jätte fin dotter linda och brandon fick hoppas allt går bra för dom.svara gärna på min fråga ha det så bra bra blogg.
ehm, när jag fick reda på att min syster var gravid så blev jag hur chockad som helst och började gråta av glädje och visste inte vad jag skulle göra, men jag blev hur glad som helst när jag fick veta det, och jag mådde ju bra eftersom att bli moster är ju alltid någonting att se fram emot, men jag blev chockad o grät osv.. så det va inte mer än det. och det går jätte bra för dom, dom är stolta föräldrar o klarar allting, dom är as starka, men jag hoppas du fick ett svar på din fråga.

en bild jag har haft förut, men här har ni en bild på världens sötaste unge, anastasia!

Kommentarer
Postat av: anoynm

tack för svar kul att det går bra för dom det är bra att dom klarar av allt det är skönt att höra ha det bra gillar din blogg

2012-01-04 @ 18:44:07
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

SV: Det är ganska bra här.



Vad gör du??:D

KRAM

2012-01-04 @ 20:48:01
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0