MIN HELG KOMMER VARA GRYM

hej på er, jag kände att jag har haft en riktigt dålib uppdatering här! men har inte haft tid att blogga, men jag har några bilder som jag har tagit! men idag har jag spenderat dagen med salome & imorgon ska vi vara hela dagen o vi ska åka ner till media markt för att träffa dead by april, molly sanden, sean banan & YOUNGBLOOD ♥ sen kommer det vara crossåkning där också, sen på söndag ska jag träffa ulrik munther igen. och jag är riktigt taggad för min helg kommer bli helt grym, sen på måndag drar jag till valborg tror jag! karuseller o sånt. men jag bloggar mera imorgon här kommer några bilder.




Kommentarer
Postat av: iiiden

nice=D

2012-05-01 @ 23:18:35
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0