SLEEP ALL DAY AND PARTY ALL NIGHT

hej på er, idag har jag bara varit i skolan, sen efter skolan va jag med erika och vi va ute o pluggade lite SO tills imorgon, sen har vi gått runt och varit med camila, sen vid lidl satt vi på kundvagnarna och sen ramlade min mobil emellan där, inte roligt, så det tog ungefär en halvtimme för oss att få ut den så nu har jag den igen, riktigt skönt, men sen runt 5 hade vi föräldrar möte och då snackade vi mest om dom nya betygen, sen om deras hemsida osv, sen efter åkte jag och pappa till skopunkten o köpte ett par mysiga skor till mig som ni får bild på senare, men nu ska jag plugga vidare på SO men bilder på skorna kommer sen.
sen fick jag en liten kommentar om när jag fick ångest om jag skulle göra en fotoblogg eller inte? den där tjejen heter Louise och gav mig faktiskt ett jätte bra tips på vad jag kunde göra, så det hon sa va att jag kunde ha en vanlig och fotoblogg på samma gång, asså då menar hon alltså att jag kan skriva om dagarna i vissa inlägg och ha bara bilder i andra, så det blir som både och, så det har jag ju haft ett par gånger nu, så nu ska jag se om det funkar, blir det krångligt gör jag en blogg kram! En bild som jag har visat förut.

Kommentarer
Postat av: Gabriella - En elvaårig bloggare

sv; allt är bra :)

2011-09-12 @ 20:25:29
URL: http://gabbyyz.blogg.se/
Postat av: Ulrika Törnvall

Sv; Ja absolut, jag har läst din blogg varje dag :) Så underbart fin! :)

2011-09-13 @ 08:55:07
URL: http://ulrikatornvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0