SVAR PÅ TAL!

anonym om I NEVER LET YOU GO: din syster är så ung, hon har barn när hon bara är 17? :S det är fan i mig omoget, hon är inte ens mogen o allting, hon är inte frisk i huvudet direkt, o hon kommer nog ge bort barnet till soc eller någon, hoppas jag! förlossningen gick väl inte häller bra antar jag.. snart är det väl din tur eller?
svar; du som kommenterar är helt sjuk i huvudet, asså ska jag vara seriös nu så borde du som kommenterar anonymt inte kommentera någonting, för du vet ingenting om henne eller om hur det gick? och hon är 17 år det är inte dina problem hur gammal hon är, sen är det ju du som inte är frisk i huvudet, barnet kommer verkligen inte åka till soc eller någon annanstans, det är hennes barn och hon ska ha den hemma och ingen annanstans och förlossningen gick förfan dö bra, men du va ju dock inte med så du kan inte kommentera om det häller, och det är inte min tur snart eftersom att jag är 14 år, jag ska klara mitt jobb och allting innan jag börjar skaffa barn och sånt, men bara för att du kanske inte har ett barn så betyder det inte att min syster inte får ha det? du är så jävla omogen så istället för att slösa bort din tid på att lägga dig i andras liv och hur dom har det kan du skaffa dej ett eget liv och du kan till och börja med berätta vem fan du är? du är som sagt så jävla omogen! sen när jag får reda på vem du är kommer jag seriöst slå in pannbenet på dig, för jag blir så jävla arg när folk ska kommentera om att hon är en ung mamma, det är hennes val o inte ditt, men vänta och se, jag kommer nog veta vem du är snart DU ÄR PATETISK!

din kömpis om
MIN DAG / MITT HUMÖR: är du kär i någon just nu?
svar; asså kär och kär vet jag inte riktigt, men jag gillar en person på ett spciellt sätt, han får mej att bli glad hela tiden när han är i min närhet, så man kan säga att jag håller på att bli '' kär ''

.. om
MIN DAG / MITT HUMÖR: när ska du ha frågestund?
svar; ehm, det vet jag faktiskt inte än, jag gör det när jag har lust att sätta igång en tävling eller någonting, men kul att du frågade iallafall kram!

BLIR INGEN BILD EFTERSOM DET BLEV FÖR MYCKET TEXT!


Kommentarer
Postat av: cassi

omogen människa som skriver sådär..

2011-10-15 @ 22:32:44
Postat av: alexandra

din syster är nog en dö bra mamma till bebisen, skit i sånna kommentarer!

2011-10-15 @ 22:33:34
Postat av: ronja k.

hej gumman, det va ett tag sen!

hoppas du har haft det bra, det va ett tag sen vi sågs eller flera år helt enkelt..

skit i kommentarerna kram!

2011-10-15 @ 22:34:53
Postat av: Amanda

Folk som komenterar anonymt vet ju inte direkt vad dom gör. Alltså dom har inget liv, ingen respekt heller. En ful dag för den anonyma jäveln kommer nog få ångra sig.



Din syster är en jätte fin tjej, och har fått en jätte fin bebis! Ingen kan säga något som dom inte har en aning om. Kram på dig!

2011-10-16 @ 15:19:26
URL: http://amandamathildajulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

men är inte din systers kille lika gammal som dig?

skulle inte du tycka det var lite konstigt om en kille i din klass blev pappa? det är alldeles för tidigt.

2011-10-16 @ 17:01:00
Postat av: EBBA

sv: samma här! :)

har du haft en bra dag? :)

2011-10-16 @ 17:23:53
URL: http://anderssoneebba.blogg.se/
Postat av: Tove - kristen tonåring

Den som är anonym är uppenbarligen både avundsjuk och osäker i sig själv. Han/hon vågar ju inte stå för sina egna åsikter och det kan jag kalla riktigt omoget.

Att din syster är ung mamma är långt ifrån omoget, det är snarare MYCKET moget eftersom hon är villig att ta det ansvaret att ta hand om ett barn. Det är hennes barn och hennes val! Jag tycker hon verkar som en stark tjej, precis som du frida! :)

Kram

2011-10-17 @ 18:37:48
URL: http://toveinri.blogg.se/
Postat av: Ulrika Törnvall

Asso shiiit! blir så sjukt arg på sånna som komenterar sånthär! Det är väl inte deras sak om hur gammal din syster är? Och är hon 17 är hon ju fan nästan myndig! Liksom hallå? Var är problemet? Jag har inte en aning, men barnet kanske inte var planerat ens? o liksom, jag är sååå sjukt emot abort så jag tycker din syster gjorde så sjukt jävla rätt! jag är säker på att din syster är en superbra mamma, o du en superbra moster!!! :)

2011-10-25 @ 16:08:34
URL: http://ulrikatornvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså din syster är lite player, det är säkert inte hennes första barn, hon har säkert knullat runt som fan, hon har väll tagit dina killar också, usch vilken äcklig syster du har, 17 år, hooraaa!

2011-10-25 @ 20:51:43
Postat av: sophia

när jag får veta vem den där horungen som kommenterar som anonym är, så svär jag vid GUD den kommer få ångra allt den skrivit..



älskar er kusiner, ni äger ;*

2011-10-26 @ 17:18:52
URL: http://www.sophiadehlin.devote.se
Postat av: Stefan

Du kan slå in mitt pannben när DU vill.

2012-10-12 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0