BELIVE IN YOUR DREAMS

jag kan ju börja med o säga att det är nog morgon för mej varje dag runt 3 någon gång. för det är då jag vaknar helt enkelt.. det känns inte så bra just nu att jag har vänt på dygnet helt och hållet! men det ska jag försöka ändra på, men som sagt så har ju nästan hela dagen gått så jag vet inte vad jag ska göra senare, det får jag se senare eller om en stund, men ha det riktigt skönt sålänge så hörs vi lite senare puss & kram! o linda skulle ha varit med på bilden men hon ville inte vara med så jag skärde bort henne. + Jag fick fetto ansikte..

pic: jag  fotograf: pappa  kamera: NIKON D3100 18-55mm  ( ingen redigering & inga bilder får tas )

Kommentarer
Postat av: anonym

vad menar du med ( ingen redigering & inga bilder får tas )

2011-07-16 @ 15:28:18
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

Fin!

2011-07-22 @ 18:46:23
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0