YOU ARE AMAZING BABY

hej, jag har inte bloggat på två dagar oj.. men nu ska jag berätta lite iallafall.
igår åkte jag till min mamma och sov där, jag o min mamma kollade på film och hade det roligt, o myste lite framför tv;n. sen kunde inte vi somna förräns kl 9 på morgonen så vi har legat o sovit till kl 4 haha, eller iallafall jag.. sen när jag vaknade idag så fixade jag mig och drog till stan för att träffa, en kille som heter calle/kalle tror jag han heter haha, sen victor, andré och chrizz. vi gick runt för det mesta i stan och kollade, sen va vi mest vid söder tull och snackade, men jag sov nästan haha, men vi hade roligt ändå, dom gör mina dagar haha! men nu ska jag ladda ner en film på datorn och lägga mig i sängen sen skriver jag väl mera senare eller imorgon, big love!

en bild jag tog i höstas!
saknar min systemkamera..

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar bild!

2011-12-29 @ 00:17:00
Postat av: Anonym

vad tycker du om att din syster har barn?

tycker du inte att det är för tidigt eller någonting för henne?

2011-12-29 @ 00:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0