SAKNAR TIDEN 19 NOVEMBER 2011

hejhej, hoppas ni hade en underbar dag igår! det hade iallafall jag som sagt, men jag vakna iallafall för en stund sen och har precis ätit lite julmat med familjen hihi, snart ska jag åka iväg till söderköping för att lämna min syster jessica hemma hos hennes kille som bor där, sen ska jag och pappa hem och städa lite och efter det kommer min syster tessan och hälsar på & lämnar julklappar osånt, sen ska jag nog följa med henne ut till rejmyre för att sova hos henne, sen kommer min bror och massa fina vänner vara i rejmyre som jag har saknat åh hihi! men jag skriver väl senare tror jag, men vi hörs ha en fortsatt bra dag, big love!

EN BILD NÄR JAG KRAMAR ANDRE DEN 19 NOVEMBER 2011 ETT DATUM JAG ALDRIG GLÖMMER!
SAKNAR VERKLIGEN DENNA DAG, SAKNAR ANDRÉ SJUKT MYCKET, FINNS INGA ORD
MEN JAG VILLE BARA SÄGA DET OCH BERÄTTA HUR MYCKET HAN BETYDER FÖR MIG, LOVE YOU ANDRÉ!

Kommentarer
Postat av: ellaolofsson♥

sv: najsigt, fick ju en data osv i julklapp men de var inte precis någonting jag ville ha men det duger väll.. själv då? :)

2011-12-25 @ 16:04:43
URL: http://ellaaolofsson.blogg.se/
Postat av: ellaolofsson♥

sv: ska du köpa iphone eller ? :)

2011-12-25 @ 17:02:27
URL: http://ellaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0