THIS SHIT IS SO WRONG

hej på er, jag vaknade runt kvar över 7 sen mötte jag upp salome o david runt 10 i, sen mötte jag kimberly vid lidl o vi drog till camila för att vi skulle till bibloteket o låna böcker, men camila fick låna en bok till mig! men vi gick tillbaka till skolan och skulle egentligen ha idrott men det blev inte så, så att vi va i klassrummet o snackade om betygen i idrott o hälsa,  sen hade vi so o vi kollade på film o skrev massa skit, men vi slutade runt kvar över 3 o jag hänge med camila hem så nu sitter vi hemma hos henne o jag lyssnar på när hon spelar gitarr underbart! senare ska vi nog till stan o göra jag vet inte vad, men jag skriver nog senare ha det så jättebra puss! här får ni en nytagen bild på mig o camila!

Kommentarer
Postat av: Erica Nylund

göra länkbyte?=)

2011-08-30 @ 18:48:11
URL: http://eriicanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0