SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN + LÄNKNINGAR

Michelle om FRÅGESTUND: Vad är din dröm?
svar; en riktigt svår fråga faktiskt, men det är nog att jag klarar av skolan, får bra jobb så jag kan resa mycket, det skulle vara riktigt bra faktiskt för att jag har alltid velat resa jorden runt o träffa alla kända människor!

julia om FRÅGESTUND: vad är det allra viktigaste för dig?♥
svar; det beror på hur du menar?.. men så som mitt svar kom upp i mitt huvud blev det nog att min familj o mina vänner är viktigast för mig, dom betyder en hel del!

ISABELLE  FRÅGESTUND:
har du pojkvän?:)
Hur gammal är du?
favoritdjur?
favoritkändis ?
favoritblogg ?
din favorit färg?
ditt favoritplagg?
svar; 1. det kan hända att jag har hihi ;) 2. jag är 14 år. 3. mitt favoritdjur är nog hund, katt, lejon, delfin o massa andra fina djur! 4. mina favoritkändisar är självklart ulrik munther och justin bieber, sen kan jag ju lyssna på annan musik också.. 5. jag har ingen speciell favoritblogg direkt eftersom att jag följer rätt många bloggar, 6. mina favoritfärger är lila, vit, svart, rosa, röd och blå! 7. jag väljer nog mina jeans och min tjocka lila adidas tröja!

salome om FRÅGESTUND: Vad tycker du om mig?
svar; jag tycker att du är en underbar person som man kan snacka med i alla lägen o du finns när jag behöver dig, du är alltid en rolig person att vara med, bra humor och vi är nästan lika på alla men oika sätt :)

nina vidinlic om FRÅGESTUND:
hur tycker du att en kille ska va?
vad älskar du mest med dig själv och vad hatar du med dig själv?
svar; 1.jag tycker att dom ska ha en bra personlighet till att börja med sen att dom ska ha humor, o inte är en jobbig kille o sen en som låter en tjej snacka med andra killar o låta dom vara med vilka dom vill! 2. jag kan älska mitt hår ibland det beror på annars vill jag bara raka av det haha, jag hatar att jag är kort och att jag har sneea tänder..

rebeccaarydberg  om FRÅGESTUND:
1. säg dom tre snyggaste i norrköping? :D
2. vad tycker du om mig & om min blogg hihi? :*
3. vad vill du jobba som?
svar; ehm, jävligt svår fråga eftersom att det finns hur många snygga som helst här i norrköping.. men det får du svar på någon annan gång! 2. jag tycker att du är en underbar person som man kan snacka med, du är en söt liten tjej & saknar dig somfan! o din blogg är jättefin o bra att läsa! 3. jag vet inte riktigt men någonting genom läkare / sjukhus iallafall.

Ida om FRÅGESTUND:
1. favorit färg ?
2. Snyggast hårfärg på killar?
3. Läser du min blogg ?
4. Runt hur många läsare har du?
5. Vad är det första du gör på morgonen?
6. Plattar du ditt hår ?
7. Om du var tvungen att byta liv med någonn vem skulle det då vara?
8. favorit pogram ?
svar; 1; lila, vit, svart, rosa, röd o blå! 2. brunt och blondt! 3. ja det gör jag :) 4. jag har runt 130 varje dag just nu. 5. jag tar datan direkt haha. 6. jag plattar det alltid när jag orkar annars blir det en enkel toffs! 7. jag vet inte riktigt, men med någon känd iallafall hähä. 8. top model, jersey shore, o sen andra som bara kan gå på tv;n

Maria om FRÅGESTUND:
1. Vad gör du på fritiden?
2. Kan du delta i min frågestund?
3. Vad är dig högsta dröm?
svar; 1. jag spelar bowling o är med mina underbara vänner. 2. ja visst kan jag det :)  3. som sagt allt det som står högst upp, sen att jag får bra jobb o blir känd!

Rebecca om FRÅGESTUND: Vad betyder mest för dig?
svar; min familj o mina vänner, sen av alla kändisar är det absolut ulrik o justin!

Anna om FRÅGESTUND: Hur vill du att din framtid ska se ut?
svar; jag vill att den ska vara bra, att jag ska klara av skolan, få bra jobb, bo någonstans där det är fint sen att jag kan resa jorden runt o träffa alla jag vill!

QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga om FRÅGESTUND: du har din lingon vecka och är hos en vän och ska på toa. plötsligt kommer du på att du inte har med dig tampong eller binda och din kompisar har inga på toan. vad gör du då?
svar; hahahaha, jag vet inte, jag skulle väl ha frågat om hon hade någon haha, vasöt du är!

olivia om FRÅGESTUND:
1. varför började du blogga?
2. vad vill du bli när du blir stor?
3. om du får tre önskningar vad är de då?
4. om du van 1 miljon vad skulle du gjort då?
5. hur lång är du?
6. går du i någon sport?
7. en låt som får dig att gråta?
8. din favorit låt just nu?
9. vad har du för mobil?
10. din favorit godis?
svar; 1. jag började blogga för att det verkade roligt o jag ville ha någonting mera än facebook, msn o allt det där att göra.  2. jag vill bli känd o rik!  3. att få träffa justin bieber & ulrik munther igen, resa jorden runt, o bli rik o flytta någonstans! 4. jag skulle ha rest utomlands såklart?! 5. jag va 164 sist jag mätte mig, 6. ja jag går i bowling. 7. jag vet inte, men rätt sorliga låtar kan få mig att gråta för att jag tänker tillbaka till gamla tider då! 8. jag har inte bara en favoritlåt men alla ulriks nya låtar kan jag verkligen inte sluta lyssna på sen justins låtar! 9. jag har xperia x8.  10. Chocklad!

Amanda Jonsson om FRÅGESTUND: har du spelat sims någon gång?
svar; ja det har jag? vem har inte?

johanna om FRÅGESTUND:
vilka bloggar läser du dagligen?
vem är killen på din header?
svar; jag läser mina vänners bloggar + din!  killen på min header är justin bieber (A)

hoppas att alla blev nöjda med era svar, dom 3 jag har valt ut som vinner en länkning är; http://iddeee.blogg.se/  http://ninawtf.blogg.se/  &  http://lutenn.blogg.se/
webbkamera bild från igår!


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

kul att läsa svaren :)

2011-08-21 @ 17:40:01
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: ISABELLE

tack för svaren sötis!

2011-08-21 @ 18:04:59
URL: http://lutenn.blogg.se/
Postat av: Madde♥

Vill du göra länkbyte?

2011-08-21 @ 19:49:10
URL: http://madeleinemir.blogg.se/
Postat av: ALICE

Allt bra? :)

2011-08-21 @ 20:30:29
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0