BE STRONG

hej på er, nu kände jag att jag inte har haft lust att blogga lika mycket, så eftersoma att jag inte har bloggat sen i måndags ska jag skriva om alla mina dagar! jag måste bli mycket bättre på uppdateringen.. men iallafall:

Tisdag; vi började skolan runt 9 på morgonen sen hade inte vi så många lektioner utan vi snackade mest o fick massa papper hem osv.. sen efter skolan va jag med salome o david tror jag? minns inte riktigt så mycket.. men vi gjorde iallafall det vanliga som vi brukar göra antar jag haha, men sen drog alla hem o gjorde absolut ingenting!

Onsdag; igår började vi 8.20 och jag kom i tid, så började vi med alla vanliga lektioner igen så jag hade slöjd, franska, och no, sen gick vi hem runt 3 någon gång där, sen efter de träffade jag salome o david, vi va i centrum o david skämde mest ut oss haha, han ställde sig mitt i centrum och började dansa från ingenstans? sen va vi nere i bowlingen och kollade runt o snackade med dom där nere lite, sen drog vi hem och jag åt, kollade på tru talent sen fixade jag mig och la mig i sängen somnade rätt sent.,

Torsdag; Ja, idag så försov jag mig pga att inte min klocka ringde men jag kom iallafall lagom till idrottslektionen och fick inte någon skäll eller nått utan hon skrev att jag va med osv.. dö bra ju haha, då gills det att jag var med på lektionen! vi hade idrott, hemkunskap, engelska o so, så slutade vi runt halv 4 eller lite tidigare för att vi var för bra haha, men efter skolan drog jag och salome hem till varandra, åt och sen drog vi direkt ner till bowlingen för att vi hade träning idag kl 18.00 sen innan de delade jag o salome ut massa lappar om vårat lag osv, sen medans vi hade träning kom det ner massa skumt folk som gick en efter en och en av dom filmade oss när vi spelade? inte bra o kul, men en i bowlingen fick snacka med han, för vem tycker inte att det är obehagligt att en kille kommer ner o filmar alla tjejer? men iallafall ska inte snacka mera om det, men kom in precis o sitter o dricker cola, tru talent börjar snart o ska se på de, men jag skriver mera senare antar jag, för nu blev det ett skit långt inlägg jag vet, men bättre än inget?  men ha det bra puss :) bjuder på en bild från ungefär en vecka sen, inte så bra menmen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är du? :)

2011-08-27 @ 13:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0