NI ÄR UNDERBARA

hej på er, i morse hade jag match och vi förlorade.. och sen efter matchen åkte jag, emma o salome till victors träning och kollade en stund, sen åkte vi hem och va i centrum en stund, sen nu sitter jag hemma och lyssnar på youngblood och snackar med några av dom på facebook, jag mår braa! jag och meena kanske ska åka till stockholm på lördag och träffa dom igen hihi, hoppas bara att jag får det av min pappa!! men nu har jag inget mer att skriva om för jag är lite smått galen, bloggar sen puss!
OSKAR, CHRIS, MARCUS, SIMON & HENRIC♥ dom är helt underbara, oskar är min!!! hihihihi är helt galen, byyee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggingar

2012-03-11 @ 18:57:53
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Postat av: Tove - kristen tonåring

sv: Aha, själv tyckte jag inte någon av deras låtar var bra haha. Det är inte sådan musik som faller mig i smaken helt enkelt. Jag anser att all bra musik redan är skriven. Det som spelas nu på radio och i tv kommer om tio år vara bortglömt, däremot minns vi fortfarande artisters låtar som sedan länge varit begravda, det är de låtarna som utgör den bra musiken. Det är i alla fall vad jag anser ;) Jag hejade faktiskt inte på någon, däremot tyckte jag faktiskt att Torsten Flinks låt var bra, fast den hör inte direkt hemma i melodifestivalen.



Hoppas du får en fin söndagskväll vännen.

Kram!

2012-03-11 @ 20:23:57
URL: http://toveinri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0