BE ALRIGHT

hej sötisar! idag vaknade jag o salome runt 4 någon gång, sen gick vi upp och fixa oss, och sen drog vi ner till stan direkt och träffade chrizz och victor, vi gick runt lite i stan och va mest vid mc, sen vid söder tull, men vi hade kul iallafall, tack för dagen♥ sen kom jag hem vid 9 och sen dess har jag suttit vid datorn och lyssnat på justin haha.. men nu ska jag se på en film och sen ska jag sova, eftersom jag ska upp vid 10 imorgon pga att jag har match hihi, jag är taggad som fan! men jag bloggar mera imorgon godnatt ♥
JAG JUST NU.

Kommentarer
Postat av: ellaolofsson♥

sv: jaha okej, vet du inte någon som kan då? <3

2012-01-08 @ 01:33:45
URL: http://ellaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0