ALLT JAG BEHÖVER ÄR DIG

hej, som sagt så skulle jag se never say never, och nu har jag sett klart på filmen! och den är lika bra varje gång, tröttnar ju aldrig haha. men jag ska nog ladda ner någon mer film och kolla på för jag kan inte somna än iallafall. jag är inte trött eller någonting men jag är ju som jag är, rätt onormal hihi, men just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och snackar med folk det är rätt roligt. men iallafall, imorgon när jag vaknar ska jag fixa mig och efter det ska jag träffa jocke, vi ska vara hemma hos mig antar jag, jag vet inte riktigt vad vi ska göra än men det märker vi då. sen efter jag har varit med honom ska jag nog åka till min mamma som bor i haga sen stund och hälsa på eller så sover jag där? men sover jag inte hos mamma så åker jag till min pappa igen och då ska jag väl kolla på film som vanligt och lyssna på musik, det är rätt vanligt, och musik är livet haha.. känner att jag skriver om random saker men jaja, allt för att bloggen ska bli bättre! och idag har jag haft en bra uppdatering, känns skönt hihi. men nu ska jag som sagt ladda ner en film och kolla på den, sen ska jag väl sova, känner mig rätt seg nu, men jag skriver mera imorgon, men ni får ha det bra godnatt♥
i turkiet / alanya, saknar stället en aning :/

Kommentarer
Postat av: lovisa [foto & vardag]

Var med och tävla om att vinna en ir-kontroll/fjärrutlösare. Om du redan har en, ge bort den vetja!



Tävlingen avslutas 15/01

2012-01-03 @ 10:23:44
URL: http://llovisafritzson.blogg.se/
Postat av: ellaolofsson♥

sv:jo de flesta säger att han är omjogen när han håller på så att jag är värd någon mycket bättre kille som vet hur man behandlar en tjej osv..

2012-01-03 @ 11:19:40
URL: http://ellaaolofsson.blogg.se/
Postat av: lovisa [foto & vardag]

SV Tack! :D



jo, det är bra! själv?

2012-01-03 @ 18:21:57
URL: http://llovisafritzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0