EN TYST MINUT FÖR MIN BROR

hej på er, idag stannade jag hemma ifrån skolan pga att jag inte mår bra o massa annat.. men jag har inte mycket mer att blogga om förutom att jag precis hade en tyst minut för min underbara bror! jag kommer göra det här flera gånger för honom, och sen kommer jag uppfylla hans drömmar och göra allt han ville, jag ska göra honom glad, och jag tror redan att han är glad över allt vi har gjort för honom o allt vi kommer göra för honom! han har det nog bra där han är och jag vet att jag kommer träffa han någon vacker dag, han kommer alltid finnas där för mig jag vet det, han är inte död för mig bara att han inte syns! han är med mig vart jag än går! men en sak ska han alltid veta och det är att jag aldrig kommer att glömma honom och att jag saknar honom för varje sekund som går och jag älskar han obeskrivligt mycket också! och jag kan inte fatta en eller flera saker? att jag aldrig kommer få träffa honom igen när jag lever, kommer aldrig mer få krama om honom, pussa honom eller sova hos honom eller någonting liknande.. vill inte ens tänka den tanken, hatar att det inte var en dröm, tårarna bara faller hela tiden, kan inte sluta gråta.. och tack för erat stöd jag älskar er massor puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0