GLAD PÅSK

jag har haft en blogpause på den här bloggen, har verkligen inte vetat vad jag ska blogga om över huvudtaget? så det har stått still helt och hållet.. jag suger på att blogga nu för tiden, men nu känner jag att jag har lite blogglust så att jag känner för att börja blogga igen! men ni får komma med tips på hur jag kan göra bloggen bättre. så kom med förslag!!!

GLAD PÅSK föresten! idag har jag varit i bowligen hela dagen med salome o niklas♥ hihi, vi har spelat & kollat på när andra spelar.. sen har jag bara varit hemma med pappa & kollat på filmer. imorgon ska jag ner till bowlingen vid 8 på morgonen för att kolla på finalen av LES LION som jag spelade i fredags, men jag gick inte vidare pga att det gick skit för mig.. men jag antar att jag ska träffa niklas & salome imorgon med, vi får se, men jag bloggar om en stund för nu ska jag kolla på film, men vet inte vilken än, men ni får ha det bäst puss! jag bjuder på en bild från förra året i grönalund med emelie!


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA MERA

MERA BILDER

VIDEOINLÄGG!!!!!!!!

2012-04-08 @ 14:13:50
Postat av: Anonym

BLOGGA MERA

MERA BILDER

VIDEOINLÄGG!!!!!!!!

2012-04-08 @ 14:14:06
Postat av: Anonym

BLOGGA MERA

MERA BILDER

VIDEOINLÄGG!!!!!!!!

2012-04-08 @ 14:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0