FUCK ANONYMA

nu får jag alldeles för mycket damp på dig anonyma personen, seriöst kan du bara sluta kommentera? min syster är inte player, hon knullar inte runt, hon är ingen hora häller som kanske du är, seriöst om du tycker illa om henne, låt henne vara istället och håll det inom dig själv, fuck vänta bara tills jag vet vem du är då kommer jag lova att du inte har något liv kvar, o jag är dock inte på bra humör nu häller så du ska få se!
snacka förfan inte skit om min syster hon betyder allting för mej, vi kan snacka om allting, hon finns alltid för mig, jag älskar henne över hela mitt hjärta, så mej bråkar du fan i mig inte med!
JAG ÄLSKAR DIG LINDA!


Kommentarer
Postat av: Tove - kristen tonåring

SUCK åt dessa anonyma kommentarer.

Du skall inte ta åt dig av dessa, eftersom de är fulla med bara en massa struntprat. Den som kommenterar anonymt har uppenbarligen inget liv då han/hon inte vågar stå för vad han/hon själv tycker.

Du är stark så ta icke åt dig utav de dumma orden som skrivs!



sv: Varför skall du inte fira halloween? Det som är så roligt.

Jadu, varför kärleken suger har jag inget vettigt svar på. Jag har undrat detsamma i 14 månaders tid.

Vad är det som för dig framkallar detta att "kärleken suger"? Så skall man inte känna, kärleken skall vara något bra.

Styrkekramar från mig till dig

2011-10-25 @ 21:12:52
URL: http://toveinri.blogg.se/
Postat av: EBBA

sv; det är bara bra, hur är det själv? :)

2011-10-25 @ 21:36:04
URL: http://anderssoneebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

eftersom du uppdaterar din blogg men inte hon, kan du itne gästblogga i hennes blogg om barnet eller bara säga till att hon ska uppdatera? :)

2011-10-25 @ 22:15:05
Postat av: emilija

skit i komenatarerna,din syrra verkar vara en härlig person så fattar inte vad folk snackar om,ta inte åt dig.

hon skriver om sitt liv på sin blogg och jag tycker hon är modig och stark.

skit i dom andra!

2011-10-26 @ 15:30:26
URL: http://emilijajoncevskas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0