FLY IN THE SKY AND SAY GOODBYE

hej på er, ni får ursäka för min dåliga uppdatering men jag har inte haft någonting att blogga om riktigt.. men som sagt så skulle vi ju kolla på ulrik men han hade feber så han kunde inte komma, så jag blev extra arg och fick lite damp den dagen men jaja, jag har iallafall varit med salome och camila, sen har vi varit på gårn och idag hade vi någon spökvandring? det var rätt läskigt på vissa saker, men annars var det inte så läskigt mest roligt! men jag och salome kom hem till mig för drygt en timme sen ungefär, jag har duschat ätit och nu sitter vi i mitt rum med min dator och lyssnar på rolling in the deep, den är så jävla bra, men nu ska jag göra någonting nyttigt, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tagit bilden?

isåfall är den asfiiin

2011-11-01 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0