WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL


ONE DIRECTION!♥
som sagt så mår jag ju inte riktigt bra, så jag har sovit hela dagen ungefär, och vaknade vid 4 och sov tills nu kl 9 ungefär, jag har ätit mat och varit med min familj lite. Men nu ska jag nog in och duscha och lägga mig igen så att jag mår bättre tills imorgon, för jag vill verkligen till skolan! för att vara hemma det suger.. Men ni får ha det så bra sålänge, och jag tycker verkligen att ni ska lyssna och kolla på videon jag la upp, dom är underbara, STOR KÄRKEK TILL DOM! och harry och liam är finast av dom alla hihi. men ni får ha det så bra, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ONE DIRECTIOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (L)

2011-11-15 @ 20:57:07
Postat av: Anonym

HARRY OCH LIAM :D

2011-11-15 @ 20:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0