JAG RYSER NÄR JAG HÖR DITT NAMN

nu har jag suttit framför datorn en stund och ätit lite så snart ska jag väl ringa till salome så att hon kan komma utanför mig, eftersom att vi ska dra till fritidsgården om en liten liten stund men jag bloggar mera senare ha en fortsatt bra kväll, big love! puss


du är inte den personen jag trode du var, jag trode du var den som brydde dig lite mer om allt som händer runt omkring, jag vet inte vad jag ska säga längre jag är helt upprörd och du ska veta att jag alltid kommer att älska dig oavsätt vad som än händer.. du kommer alltid vara den som fyller mitt hjärta, och den som alltid kommer att få mig att le.. jag saknar allting med dig, hoppas allt blir bra mellan oss för jag älskar dig, och orkar inte gråta mera pga det här..

saknar sommaren 2011..


Kommentarer
Postat av: cassi

finns gumman!

2011-11-30 @ 22:09:12
Postat av: alessia

jättefin blogg! kolla in min. :)

2011-11-30 @ 22:31:07
URL: http://veraalessia.blogg.se/
Postat av: Alexandra Kjellman

Härlig bild!

2011-12-01 @ 07:21:03
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0