I DON'T KNOW WHO YOU ARE ANYMORE

idag vaknade jag vid 8, vi började kl 9 så att jag fixade mig och städade rummet och sånt. sen mötte jag salome och vi gick till skolan tillsammans, vi började med att ha sång som jag har i profil som sagt, vi sjöng massor av bra låtar och sen kom rytmus till våran skola för att dom skulle uppträda med massa band osv.. sen var den en as snygg kille som jag vill veta namnet på haha, han var hur klockren som helst på att spela trummor verkligen! men jag kom hem för en liten stund sen och har precis snackat i telefonen och ätit nudlar och druckit COLA! men nu lyssnar jag på musik och kollar runt på bloggar osv.. men nu ska jag kolla vidare, skriver nog senare ha det bra puss.

saknar verkligen denna plats!
turkiet/alanya/caligo.
KÄRLEK TILL DENNA PLATS LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: Bea

sv: vad kul! :D

Jag har bara vart i skolan! sj?

2011-11-29 @ 15:27:00
URL: http://hundaventyrblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0