CHRISMAS LOVE

hej alla söta, idag var det första dagen på profilveckan och vi var i kyrkan och sjöng en massa låtar och det var riktigt roligt faktiskt, vi lärde oss en massa också, sen gick vi till skolan och vi skulle se på film och vi kollade på high school musical 1, den är rätt gammal men fortfarande rolig haha! men sen slutade vi runt 2, jag och salome åkte upp till min mamma en stund i haga för att träffa linda, anastasia, brandon och min mamma såklart, det var riktigt kul att träffa dom eftersom att jag har saknat dom enormt mycket, sen åkte vi hem vid 5 och drog till fritidsgården och där va vi med tova, emma, malin, och tussi. Vi spelade kort och skrattade för det mesta och hade det kul som vanligt.. men iallafall vi drog hem vid 9 någon gång och jag har tappat min röst helt och hållet kan nästan inte prata, inte roligt.. men aa, jag har inte gjort mer sen dess typ, mest varit ledsen över en sak och sen snackat med min underbara vän camila, hon har hjälpt mig med en hel del, hon betyder allting för mig! men jag skriver mera imorgon för nu ska jag gå och lägga mig och se hur jag mår imorgon, men jag hoppas att ni har haft en underbar dag iallafall, ni får ha det så bra så hörs vi mera imorgon! plus att min bästavän salome fyller 14 imorgon, grattis till henne i förskott hihi. men puss♥
här har ni 2 bilder från förra veckan på mina ljus i rummet.


jag önskar att allting var som förut, jag älskar dig oavsätt vad♥


Kommentarer
Postat av: JOHANNA ANDERSSON

sv' jag har tränat och hängt med en kompis, vad gjorde du igår? :D

2011-11-29 @ 09:11:32
URL: http://lifeasjohanna.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: yesyes, allt bra! Själv då? :)

2011-11-29 @ 12:02:07
URL: http://myonlydirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0