BOYS DON'T CRY

jag kände att jag behövde en bloggpaus just därför har jag inte bloggat.. och det var pga att jag inte hade någoting att blogga om men iallafall, nu är jag tillbaka! men dom här dagarna har jag inte gjort så speciellt mycket, jag har varit i skolan, och pluggat, sen har jag tränat, spelat matcher osv.. men idag hade vi dubbelmatch emot sleipner och sen kaskad ( i bowling ) vi förlorade haha.. men efter matcherna åkte jag och salome direkt till hageby för att träffa ULRIK MUNTHER igen! han var hur underbar som helst går inte förklara det, men saknar andré.. och jag sov hos salome igår, hon hade födelsedagsfest och det var ju rätt roligt med alla söta människor hihi, men när jag kom hem förut kom jag på att jag glömde min nyckel hemma igår så jag fick sitta och vänta i min port i en timme för att min pappa skulle komma hem, och nu sitter jag i köket och dricker energidrink med chocklad & lyssnar på justin, ulrik och andré♥ men vi får se om jag bloggar mera senare för nu ska jag iallafall duscha och äta lite, men vi hörs förmodligen senare puss! minns inte mitt lösenord till youtube så jag tog en video från youtube, Boys Don't Cry♥

                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!!!!!!!!

2011-11-27 @ 22:32:31
Postat av: Jennifer

Hej !

Jag tycker den där låten är jätte bra .

Vda har du gjort idag ?

2011-11-28 @ 20:03:59
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej !

Jag tycker den där låten är jätte bra .

Vda har du gjort idag ?

2011-11-28 @ 20:04:01
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Postat av: jennifer

Tränat . :)

2011-11-28 @ 20:58:31
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0