DON'T BE SHINE

Ursäkta att jag bara lägger upp bilder på blommor för det mesta.. men jag har fått några frågor om jag kan ge en utmaning av att ta på nya saker och det har jag tänkt på ett tag nu, jag kan ge mej själv en utmaning och ta på andra bilder men då får det bli om några dagar eller någonting för just nu har jag inte så mycket tid för det!och det här är väl inte direkt en blomma haha, det är ett blad!

pic: ett blad  fotograf: jag  kamera: NIKON D3100 18-55mm ( ingen redigering & inga bilder får tas )

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin:)

2011-07-14 @ 00:21:03
Postat av: linaa

love this picture, this is amazing!

2011-07-14 @ 00:51:19
Postat av: Anonym

sann rubrik don't be shine!!!!!!.....

i was born my motheers pussy!

2011-07-14 @ 00:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0