I'M BACK

jag har inte haft tid till att blogga men nu lovar jag att min uppdatering blir bättre! jag ska blogga så mycket det bara går, men på dom här senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt, och igår hade vi julavslutning så skönt! jag sjöng med i en kör och en video o bilder kommer när jag lånar mammas iphone, men vi fick våra första betyg och det kändes skönt, bara att jag har lite saker kvar att göra menmen! idag vaknade jag av att jocke ringde och väckte mig haha. men snart ska jag börja fixa mig osv.. sen kanske jag drar till stan med camila, så kanske jag hittar någonting! och föresten? ni får leva med alla mina bilder som jag har på bloggen osv sålänge för mitt minneskort till kameran är trasig så det gör så att själva kameran inte fungerar och jag är riktigt arg över det.. men vi får se om jag och pappa kan åka och fixa det, men jag har lite bilder på min dator från kameran iallafall, men jag skriver nog senare för nu ska jag lyssna på musik! puss BJUDER VERKLIGEN PÅ BILDEN, SER HELT TRÖTT UT EFTER 8 TIMMARS VÄNTAN PÅ ANDRE, MEN NU ÄR DET JAG OCH OLLE PÅ BILD!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OLLLEEE <33333333333333333333333333333333333

2011-12-22 @ 12:12:33
Postat av: Anonym

ååh söta ni är!

men du passar mkt mer med andré tkr jaag

kramar

2011-12-22 @ 12:13:02
Postat av: Jennifer

Så söta! jag har igång en tävling på bloggen där du kan vinna en svart snygg lampa värde 2275 kronor. var gärna med! http://jeennifeera.blogg.se/2011/december/tavling-2.html Kram

2011-12-22 @ 14:39:02
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0