HARRY EDWARD STYLES

hejhej, som ni ser har jag ju gjort 2 stycken videoinlägg, och jag tror jag ska fortsätta, för det va riktigt kul haha. men jag gör videoinlägg när jag inte har tid eller lust till att skriva, men jag hoppas verkligen att ni gillar dom, för det kommer komma flera hihi! men jag kom hem för en stund sen och nu äter jag apelsin! men jag gör nog ett videoinlägg senare, o om ni har frågor så är det bara att fråga på för jag svarar på dom i videoinlägget, men ha det bra sålänge puss.

HARRY EDWARD STYLES!
så jävla snygg, one direction♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG, SÅ SNYGGGGGGGGGGGGG!!!!

2011-12-30 @ 00:47:04
Postat av: Anonym

vart skulle du helst vilja åka/resa?

2011-12-30 @ 00:48:46
Postat av: AmANdA

har jätte många frågor "" ! <3 :)

Om du va en glass villken skulle du va då " HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAH

2 - OM DU FICK TRÄFFA EN KÄNDIS VEM SKULLE DET VA

3 - VAD TYCKER DU ÄR BÄST MED ANDRE´

4 - HAR DU LÖS HÅR /STAVNING

5 - OM DU VAN 10 TUSEN VAD SKULLE DU GÖRA

6 - VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR !!!

7 - HUR MÅNGA LÄSARE HAR DU TYP PÅ EN DAG :)

8 - SKULLE DU KUNNA VISA DIN GADEROB OCH VISSA VAD DU TYCKER MEST OM I DEN :)



HAR INGET LIV JUST NU SÅ JAG FRÅGA NÅGRA FRÅGOR !!

ALLA ÄR LITE KONSTIGA !

2011-12-30 @ 01:41:39
URL: http://amandajohnnssoon.blogg.se/
Postat av: AMANDA ( INGET LIV )

1 - HUR SER DITT RUM UT

2 - HUR MÅNGA SYSKON HAR DU

3 - HAR DU NÅGRA DJUR

4 - HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR

5 - VAD SKA DOM HETA

6 - VILLKA AFFÄRER GILLAR DU

2011-12-30 @ 01:54:12
URL: http://amandajohnnssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0