AXEL HILDENBORG

jag har inte så mycket att blogga om idag, så att jag gör så att jag länkar en av mina favoritbloggar! och det är axel hildenborgs blogg! han är en underbar kille med en perfekt personlighet, han vågar stå för att han är '' bög '' som man kallar det och att han är tillsammans med anton kouba! axel hjälper mig när jag har svårt, man kan berätta exakt allting till honom, oavsätt vad det än handlar om! han har hjälpt mig med massor och jag vill säga tack så jätte mycket till honom! men som sagt är han riktigt snygg, har en bra personlighet och har en underbar blogg som inspirerar mig hur mycket som helst, jag skulle kunna göra vad som helst för att träffa honom och skulle bli världens lyckligaste människa! och jag älskar bögar eftersom att dom iallafall vågar stå för det och det tycker jag är skit bra, gulligt och MODIGT. ni som har emot bögar vet inte vad riktig kärlek är, spelar ingen roll vilket kön man är kär, kärlek är gulligt oavsätt vad! men iallafall nu tycker jag att ni ska kolla in AXELS underbara blogg och släppa en kommentar eller nått? men hans blogg är verkligen värld att läsa och han älskar lady gaga, han skulle kunna dö för henne! BIG LOVE TO HIM!
CHECKA BLOGGEN HÄR  ---->  http://axelhildenborg.blogg.se

TACK för allting axel, det vämer verkligen!
puss på dig!


Kommentarer
Postat av: JOHANNA ANDERSSON

sv' samma, kan vi köra ett byta imorgon? är inte hemma mer ikväll.. kram!

2011-12-09 @ 17:19:04
URL: http://lifeasjohanna.blogg.se/
Postat av: bella

annars kan man alltid ge det till ngn i present ;)

2011-12-09 @ 17:36:55
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0