23 DECEMBER OCH SNART JUL

idag har jag spenderat dagen med min syster och min pappa på stan! vi har handlat en massa julklappar osv.. sen har vi mest gått runt och kollat, jag fick en tjocktröja med ett linne till i förskott eller hur man ska säga det! men sen har vi bara varit hemma och städat eftersom det är julafton imorgon! och jag ska säga er att jag har aldrig varit så här arg som nu, mitt minneskort till kameran funkar ju inte som sagt, så jag kommer inte kunna ta några bilder på julafon.. men ska försöka ta med min mobil sålänge? det får duga, bättre än ingenting! men nu ska jag iallafall fixa mig och gå o sova, för imorgon ska vi vara hemma först, sen åker vi till min farmor och sen åker jag och firar med min mamma och mina kusiner! det ska bli riktigt roligt, men jag skriver mera imorgon tror jag? men hur ska ni fira julen imorgon? :)

tog bilden för någon dag sen när kameran funkade.
men den där julstaken har jag i mitt rum iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag va hos min morfar och firade jul! :D

2011-12-24 @ 21:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0