PICTURE + MY DAYS

hej på er, ni får verkligen ursäkta att jag inte bloggade igår om grönalund o allting, men det kan jag göra idag, jag kan berätta om min helg från fredag till söndag! i fredags åkte vi till grönalund vid 8 på morgonen och va där ungefär precis när dom skulle öppna, så åkte vi exakt allting, förutom barnkarusellerna för det skulle bara vara synd om dom dära småbarnen haha, men sen åkte jag o emelie jetline minst 70 gånger för att vi va tvunga att få en bra bild men det fick vi ju fan aldrig, men vi åkte hem runt 6 någon gång, så kom vi hem o då skulle vi hem till mig o emelie sov över hos mig, sen senare på kvällen kom marius förbi en stund och vi va ute o hade det roligt, snackade lite om allt möjligt! sen igår ( lördag ) så drog jag emelie, calle o robban till eurobowl, sen senare skulle jag sova hos emelie egentligen men det blev inte så, så vid 12 när jag skulle gå hem från henne i klocket kom calle o robban dit, fan vilka underbara vänner jag har asso, sen va vi ute till 2 på natten någonting, sen kom jag in o somnade i sängen nästan direkt haha, men idag vaknade jag runt 2 och ska snart fixa mig, vill åka till eurobowl till mina underbara vänner, men vi får se vad jag hittar på sen, men bjuder på lite bilder från grönan, ha det bäst kram! mina lår blev lite feta där menmen.












där va lite bilder från grönalund alla andra kanske kommer emellan åt på olika inlägg, + jag älskar min emelie!

Kommentarer
Postat av: emma

förlå för att jag frågar, men var inte du gravid?

2011-08-07 @ 15:44:21
Postat av: angie

Så himla kul med karuseller!

2011-08-16 @ 18:43:29
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0