MY DAYS

hej på er, under dagarna jag inte har bloggat har jag inte haft tillgång till en dator! men här har ni allt om dagarna, måndag: jag träffade salome o david och sen kom jesper, linus o adrian o sen träffade vi samia och maria och vi gjorde inte så mycket gick runt för det mesta men vi hade jätte roligt tillsammans iallafall.. tisdag: jag va med salome först o hennes kusin sen drog jag ner till bowlingen o kollade när jesper tränade o samtidigt där träffade jag emma som jag inte har sätt på ett tag hehe! onsdag: jag gjorde inte mycket mer än att packa o åka till mamma i haga, sen va jag med henne & vi åt mc, sen vid 5-6 drog jag till jeppe som bor i haga o vi kollade på film osv.. sen idag vaknade jag av att min mamma kitlade mig under fötterna o att det va ljust, så jag gick upp packade i ordning och sen drog jag hem till vilbergen här och träffade salome, och vi har mest varit i bowlingen eftersom att vi började våran träning idag och jag kan säga att det gick rätt så bra och att jag är skit taggad inför cupen i helgen! men skriver mera senare puss! :)

BILDREPRIS!

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: du ja! <3

2011-08-12 @ 00:18:48
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0