RED FLOWER

hej på er, jag vaknade runt 4 idag & det är inget ovanligt att jag går upp såhär sent.. men idag ska salome sova hos mig hoppas vi, sen imorgon ska vi gå upp jätte tidigt, fixa oss o allt möjligt sen drar vi till RIXFM och äntligen kommer ulrik munther o jay smith! i morgon kommer vi förhoppningsvis träffa camila, kanske emma, o sen flera där antar jag! men jag har inte så speciellt mycket att blogga om idag så det kommer nog mest inlägg med bilder men bloggar mera senare puss!

pic; röda blommor  fotograf; jag - frida dehlin  kamera; NIKON D3100 18-55mm ingen redigering o inga bilder får tas

Kommentarer
Postat av: Frida

SV. vsg o jaa våran kamera äger ^^

2011-08-17 @ 17:18:47
URL: http://fridisbilder.blogg.se/
Postat av: Madde♥

Hej hej :)



Vart mixtrar du med dina fantastiska bilder???

2011-08-17 @ 18:21:57
Postat av: josse

Har gjort länkbyte nu ;)

2011-08-17 @ 18:39:28
URL: http://joseqhine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0