JAG GAV DIG EN CHANS

jag har spenderat min dag hemma hos mamma, vi har ätit pizza & städat. Sen kom min älskling hem till mamma och vi kollade på tv;n och snackade o massa! sen kom pappa och hämtade oss, han skjutsade alex till hageby, sen åkte vi hem till vilbergen och jag träffade salome en stund, vi tränade i bowlingen en halvtimme. Sen nu kom jag hem för en liten stund sen och håller på att städa rummet, jag ska plugga på franskan snart, jag har prov imorgon! sen har jag slöjdprov också, men hittar inte mitt papper, den är väl någonstans.. måste hitta den om jag ska få betyg i träslöjd.. det är illa haha, men nu ska jag plugga & städa, jag hör av mig imorgon eller innan jag ska sova, ni får ha det bäst puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0