LOVE

hej på er! idag är det måndag och jag har spenderat hela dagen med min syster och anastasia, vi har varit i stan hela dagen och letat efter kläder. jag köpte två stickade tröjor och 2 ringar. nöjd med det! sen efter stan åkte jag och linda upp till min mamma och åt lite mat och pratade, sen kom pappa och jessica och hämtade mig där, så åkte vi hem, så nu sitter jag och kollar runt på datorn, om en liten stund ska jag in och duscha och fixa mig innan första skoldagen för i år som är imorgon, jag längtar dit för att jag har längtat efter mina fina vänner hiho. men nu ska jag duscha, bloggar imorgon för jag ska sova efter jag har duschat, men ni får ha det as bra, puss på er!
jag och mina 2 syskon i turkiet i somras!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fina ni är! :)

2012-01-10 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0