DAG 7 / MINA BÄSTAVÄNNER

som sagt så har jag några bästavänner & speciellt mina närmaste vänner, och nu tar jag bara dom utav tjejerna och det är camila & felicia, jag kan snacka med dom om exakt allting, jag har alltid roligt med dom också, men camila är en blyg person i början när man ska lära känna henne, men efter ett tag blir hon en galen människa som en idiot ( på ett bra sätt ) men hon ställer alltid upp för mig när jag behöver henne och jag skrattar alltid med henne, och som sagt även om vi bråkar så vet vi att det alltid löser sig till slut. jag älskar henne över hela mitt hjärta också! sen felicia, jag brukar träffa henne i bowlingen för det mesta men vi brukar vara i centrum osv också, men jag kan snacka med henne om allting också, och jag har känt henne i 1 år om inte längre, tiden går så snabbt, men samma sak med henne hon ställer alltid upp för mig när jag behöver henne, vi reder ut problem om vi bråkar osv. och vi kan snacka om killar, problem och allting, vi hjälper varandra, det är det vänner är till för! men jag dom två mest av allting, finns inga människor som dom, dom är hela mitt liv, big love too them!♥
bilden har ingenting med texten att göra, men iallafall, jag försovde mig i morse till 10 någon gång, men sen dess har jag varit i skolan och det har gått jätte bra, så vi får hoppas att resten av veckan blir lika bra och med allt pluggande osv.. för jag hatar verkligen att plugga så jag måste ha tålamod för att plugga i veckan för att klara mitt biologi prov som jag har på fredag om blodomloppet.. men jag kom hem för en stund sen ifrån skolan och jag har ätit melon och lyssnat på musik och jag behöver inte säga vad jag lyssnar på för det vet ni nog redan haha, inget ovanligt.. men nu ska jag fixa lite hemma och fixa mig lite sen ska jag möta emma vid övergångsstället och vi ska gå ner till bowlingen, jag ska nog hjälpa till där nere och sen vet jag inte om jag orkar träna direkt.. men jag kollar väl på när emma tränar isåfall, men jag bloggar när jag kommer hem, och det här blev ett långt inlägg men det är ju hur bra som helst, jag håller mig uppdaterad iallafall? men jaja nu har jag brottom för jag ska hinna fixa lite o möta emma, men bloggar sen som sagt PUSS♥

Kommentarer
Postat av: ellaolofsson♥

sv: jadå funkar helt okej själv ? :)

2012-01-16 @ 16:32:17
URL: http://ellaaolofsson.blogg.se/
Postat av: ALEXANDRA STEEL

Tack desamma :) Ja allt är jätte bra med mig, själv?

KRAM

2012-01-16 @ 16:34:02
URL: http://alexandrasteel.blogg.se/
Postat av: Daniella

SVAR: Det är fint tack, själv ? :)

2012-01-16 @ 16:45:10
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Daniella

SVAR: härligt :D idag har jag varit i skolan bara haha, själv ? :) <3

2012-01-16 @ 16:53:37
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Michaela♥

hejhej! din blogg är jätte bra(:

2012-01-16 @ 20:26:48
URL: http://michaelaherreraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0