DAG 5 MIN DAG / DAG 6 MIN BÄSTAVÄN

dag 5; bara för att jag inte gjorde dag 5 igår så gör jag den idag både om vad jag gjorde igår och idag! men igår hade jag verkligen en dålig uppdatering, men det stog att jag skulle åka till rejmyre för att sova hos min syster, men jag åkte hem till min bror som bor nära henne där och va barnvakt åt molly och pontus, det var jätteroligt och speciellt när man älskar barn lika mycket som jag gör hihi, är så glad att jag har dom! men iallafall vi kollade på tvn och spelade xbox 360, jag spelade med dom jag hjälpte dom osv.. men sen sövde jag molly. jag och pontus va uppe en stund till, sen gick vi o la oss i min brors säng och somnade vid 12 någon gång, rätt trötta efter en lång dag, det kan man säga haha. men idag vaknade pontus o molly vid 6 på morgonen och försökte väcka mig men det funkade inte så jätte bra, haha jag somnade om hela tiden så jag gick upp vid 12-1 så gick jag, min bror och busungarna hem till min syster, vi kollade på 3 filmer och tog det lugnt, sen vid 6 någon gång så beställde vi pizza, vi beställde 2 familjepizzor, för det var jag, min syster, min bror, pontus, nicke och jim som skulle äta, sen vid 7 skjutsade min bror hem mig till min pappa i vilbergen så vi var framme här vid 8 någon gång, så nu har jag inte gjort så mycket, bara suttit fast vid datort och lyssnat på musik, och just nu äter jag godis och kollar på handboll, vi får se om sverige vinner eller inte, man kan alltid hoppas på det, men snart ska jag in och duscha för imorgon är det en ny vecka och nya möjligheter i skolan, så vi får se hur det går, men nu ska jag gå vidare till dag 6 hihi.dag 6; jag har faktiskt inte bara en bästavän, utan jag har fler bästavänner, men jag kan ta en person som jag snackar med om allting, det är camila alegria jag har känt henne sen jag gick i 2an och sen dess har vi varit bästavänner och varit nästan varje dag, men nu är jag inte med henne lika mycket som förr. men hon är iallafall en av mina närmaste och jag älskar henne oavsätt vad som händer, vi vet att allting löser sig även om vi bråkar om värsta grejerna.. men jaja, nu ska jag inte skriva så mycket mer, bloggen blir full av text haha, men camila är min bästavän och jag älskar henne över allt annat, men ni får ha det så jätte bra, puss på er!
saknar sommaren mest av allting, sol vind och vatten! turkiet och allting, men iallafall en bild jag tog i höstas.

Kommentarer
Postat av: pernilla

hejsan, såg på facebook att du ville göra länkbyte, vad ligger din statistik på? :)

2012-01-16 @ 14:04:43
URL: http://nattstad.se/tuttisstadler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0