DAG 4 / MIN DRÖMRESA

hej på er, jag känner jag att jag gör ett inlägg med både min dag och dag 4 / min drömresa! precis som jag gjorde igår, men idag är det iallafall fredag den 13de och jag kan lova er att jag har haft otur med massor saker, men sen har jag varit i skolan och vi hade NO hela dagen och sen fick vi sluta vid 2, så jag drog hem till camila med henne och sen kom kimberly en stund, så drog vi hem till kimberly och va där, vi hade as roligt vi filmade o spelade in när vi '' lekte '' ROMEO & JULIA '' och sen så drog jag och camila hem till centrum och sen till mig, vi har bara varit hemma hos mig och tagit det lungt, sen åt vi hamburgare för en stund sen och nu äter vi chips med dip och dricker cola, as nice hiho! men nu ska jag iallafall ta massa ego bilder och tröga bilder med min bästavän, och hon sover även över här inatt och imorgon vet jag inte vad vi ska göra men ha det bra så får ni veta om min drömresa nu med också, med någon bild till det hihi! OCH nu är det om min drömresa jag skriver om.. men jag har ju alltid velat åka till usa/newyork och se hur det ser ut där och bara vara där, vet inte varför men det har alltid varit en dröm för mig att få åka till usa någonstans men speciellt new york! men sen skulle jag självklart vilja åka till mer ställen, men helst till new york hihi, jag vet inte vad jag ska säga mer haha, men här är en bild i new york city!

Kommentarer
Postat av: Daniella

SVAR: okej :) i helgen har jag massor att göra typ, haha.. plugga, blogga, svara på massa kommentarer/mail, vara med familj och vänner, fixa ansiktsmask osv osv.. haha fullt upp! :D

vad gör du då ? :)

2012-01-14 @ 11:51:10
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Daniella

SVAR: haha ja verkligen :)!

hihi okej :D jag svarar på kommentarer.

hur gammal är du ? :)

2012-01-14 @ 12:30:34
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Daniella

SVAR: okej, jag är 11 fyller 12 i mars haha :)

när fyller du 15 ? eller har du redan fyllt 14 det här året ? :D

2012-01-14 @ 12:57:34
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0