DAG 3 / MIN FRAMTID PLUS DAGEN

hej sötnosar, idag har jag bara varit i skolan och sen har jag tränat och det gick väl rätt så bra antar jag hihi, men sen efter träningen drog jag till gårn och där gjorde vi inte så mycket, men jag kom iallafall hem för en stund sen och lyssnar på musik, och kollar runt på bloggar, men nu ska jag iallafall sova om en stund, ska bara berätta om dag 3, min framtid haha.
iallafall, när jag blir äldre vill jag klara av skolan och få ett bra jobb sen vill jag flytta till ett stort hus utomlands och sen vill jag bo nära en strand och ha sol varje dag, för jag älskar solen, sen vill jag ha barn och gifta mig med en kille jag verkligen älskar mest av allting. sen vill jag ha mycket pengar så jag kan resa jorden runt haha, mina drömmar.. och träffa justin bieber självklart hihi.. men jag kan försöka drömma vidare, men drömmar kan bli verkliga haha det brukar heta så.. menmen jag har inget mer som jag vill ta upp om min framtid mer eller jo, att jag inte vill tappa kontakten med mina underbara vänner som jag är vän med just nu, det skulle vara det värsta i mitt liv! och det skulle vara roligt att bo med sin bästavän också? haha, men jaja, hoppas det duger sålänge, men ni får ha det bra så hörs vi imorgon, det kommer en bild  och en sjukt bra låt som man inte kan sluta lyssna på, det går bara inte.. menmen pusssss
liten bild. men det där är mitt DRÖMHUUUUUUUUUS♥
med en strand också hiho.

Lady Antebellum - American Honey


Kommentarer
Postat av: Daniella

Äntligen fredag! Har du några planer inför helgen?

2012-01-13 @ 15:07:16
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: sandra

okej vad bra ':) . hur mår du i dag ? :)

2012-01-13 @ 17:44:00
URL: http://sandrajohanssoniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0