RIP ÄLSKADE BROR, KOMMER ALDRIG GLÖMMA DIG

mange du var min bästa bror, vi hade alltid roligt tillsammans och vi var med varandra från och med när jag var liten tills nu, idag den 3e februari hamnade du i en svår bilolycka och du försvann! när jag kom upp till sjukhuset och såg dig död var det värsta jag någonsin har gjort i hela mitt liv, du va min bästa bror och min ända också! men du kommer fortfarande finnas i mitt hjärta, du betyder så obeskrivligt mycket, och kan verkligen inte sluta gråta, du är en underbar bror och en underbar pappa till molly, men jag saknar dig så jävla mycket och du försvann bara för några timmar sedan i rejmyre, kan inte tänka mig att du inte finns längre, du betyder verkligen allting för mig, tårarna kan inte sluta rinna! hoppas du har det bra, jag älskar dig och kommer alltid att göra! och jag vill säga till alla er som har syskon, snälla va med dom hur mycket som ni kan för det är så jävla svårt när man har förlorat ett syskon! och jag vill verkligen inte förlora mina underbara syskon jessica, linda och tessan och resten av min familj osv! det här är det värsta som har hänt mig, saknaden är stor och det har bara gått 1 dag sen du lämnade oss.. tårarna bara faller och det är helt sjukt, jag fattar inte varför du just skulle dö i en bilolycka, jag vet att du alltid kommer finnas vid min sida och jag ska göra dig lycklig, jag ska göra allting för dig! och idag ska jag ha en tyst minut för min älskade bror, till er som har läst denna text, gör en tyst minut för min bror för hans skull och min! skulle betyda sjukt mycket! och han hade en dotter på 4 år.. herre gud, älskar dig världens bästa bror, tänker på dig hela tiden från morgon / natt! önskar att du kunde komma tillbaka till oss, det känns så jävla tomt utan dig, men vi kommer ses någon dag, älskar dig mest av allting hoppas du har det bra och alltid kommer vara hos mig/oss!
mange du var min bästa bror, vi hade alltid roligt tillsammans och vi var med varandra från och med när jag var liten tills nu, idag den 3e februari hamnade du i en svår bilolycka och du försvann! när jag kom upp till sjukhuset och såg dig död var det värsta jag någonsin har gjort i hela mitt liv, du va min bästa bror och min ända också! men du kommer fortfarande finnas i mitt hjärta, du betyder så obeskrivligt mycket, och kan verkligen inte sluta gråta, du är en underbar bror och en underbar pappa till molly, men jag saknar dig så jävla mycket och du försvann bara för några timmar sedan i rejmyre, kan inte tänka mig att du inte finns längre, du betyder verkligen allting för mig, tårarna kan inte sluta rinna! hoppas du har det bra, jag älskar dig och kommer alltid att göra! och jag vill säga till alla er som har syskon, snälla va med dom hur mycket som ni kan för det är så jävla svårt när man har förlorat ett syskon! och jag vill verkligen inte förlora mina underbara syskon jessica, linda och tessan och resten av min familj osv! det här är det värsta som har hänt mig, saknaden är stor och det har bara gått 1 dag sen du lämnade oss.. tårarna bara faller och det är helt sjukt, jag fattar inte varför du just skulle dö i en bilolycka, jag vet att du alltid kommer finnas vid min sida och jag ska göra dig lycklig, jag ska göra allting för dig! och idag ska jag ha en tyst minut för min älskade bror, till er som har läst denna text, gör en tyst minut för min bror för hans skull och min! skulle betyda sjukt mycket! och han hade en dotter på 4 år.. herre gud, älskar dig världens bästa bror, tänker på dig hela tiden från morgon / natt! önskar att du kunde komma tillbaka till oss, det känns så jävla tomt utan dig, men vi kommer ses någon dag, älskar dig mest av allting hoppas du har det bra och alltid kommer vara hos mig/oss!
det blev små bilder.. men här är min älskade bror med hans 4 åriga dotter. RIP älskade bror, jag älskar diig!!!!

Kommentarer
Postat av: cajsa och beda

Nä...Stackars dig!!! :(( Skulle inte klarat mig utan mina systrar!

Tänker på dig !<3

2012-02-04 @ 14:27:30
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/
Postat av: N

KÄnner med dig! kram

2012-02-04 @ 18:21:32
URL: http://nataliaaas.blogg.se/
Postat av: sanna

Helt hemskt, läser det med tårar i ögonen...

Kram <3

2012-02-04 @ 18:26:56
URL: http://sannabergmans.blogg.se/
Postat av: frida

jag känner inte dig, men självklart ska jag ha en tyst minut! börja gråta när jag läste texten och bara tanken att en bror dör får mig att bli tårögd :( beklagar verkligen sorgen! <3

2012-02-05 @ 12:34:18
Postat av: Leila- En fotoblogg i Kumla

Stackare, fy vad hemsgt, men livet är inte alltid rättvist :(



Många styrkekramar ifrån leilaramic.se <3

2012-02-05 @ 13:52:26
URL: http://leilaramic.se
Postat av: jenny

åh, jag blir så ledsen av att läsa det. Kan inte tänka mig ett liv utan min bror.

väldigt fint skrivet, tänker på dig!

Jag finns för dig Frida <3

2012-02-05 @ 13:52:57
URL: http://Jennye.devote.se
Postat av: Tove - kristen tonåring

Vad hemskt Frida! Jag blir verkligen jätteledsen. Jag har haft en tyst minut för din bror och bett för honom och er familj. Jag kan inte i närheten förstå hur jobbigt ni måste ha det, själv skulle jag inte klara av att leva utan mina syskon. Var stark och kom ihåg att Gud är med er alla dagar!



Jag sänder dig några styrkekramar <3

2012-02-05 @ 14:17:12
URL: http://toveinri.blogg.se/
Postat av: julia ♥

Älskling, du vet väl om att jag alltid finns här för dig?

Jag älskar dig så himla mycket och jag står alltid vid din sida!

RIP ♥♥

2012-02-05 @ 16:04:32
URL: http://jhson.devote.se
Postat av: amanda

Beklagar sorgen! RIP!

2012-02-06 @ 16:05:51
URL: http://amandaevajohansson.blogg.se/
Postat av: Clara

Tänker på dig. <3 Har inte varit med om något så hemskt så jag ska inte säga att jag vet hur det känns, men bara tanken på att ett syskon skulle försvinna... Kramar

2012-02-07 @ 17:16:12
URL: http://clarawikings.wordpress.com/
Postat av: frida töndel

ååh, börjar gråta av att läsa texten och lyssna på låten<3 har haft en nyss minut för dig bror också. du kommer klara det här!

2012-02-07 @ 18:16:46
Postat av: ...

Förlåt för att jag skriver idag.

Men ville bara säga att jag kände din bror, mycket. Jag sörjer än idag. Han var verkligen underbar!



Frida, du är en stark människa.

Det var allt.

2012-05-16 @ 21:27:02
Postat av: My

Åh, jag började nästan åh gråta av denna text !

Frida, du är stark och har klarat dig tills nu !

Du klarar det här frida ! <3

2012-05-17 @ 16:28:49
URL: http://myemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0