REMEMBER WHEN

jag har verkligen inte haft lust till att blogga pga allt med min bror osv.. men jag ska försöka blogga så mycket det går! men jag har iallafall inte kunnat sova, har bara gråtit och gråtit, jag saknar min bror hur mycket som helst det går verkligen inte att beskriva med ord, han fanns alltid där för mig när jag behövde honom. men nu ska jag iallafall försöka tänka på annat så jag inte gråter hela tiden.. men igår träffade jag salome o snackade om allting, sen träffade jag världens finaste jocke, vi gick runt o snackade o frös.. sen fick jag ett minneskort av pappa till min kamera och gissa vem som blev glad? jo jag! och jag tog några bilder för en liten stund sen för hur det såg ut utanför mig med snön och allting! men snart kommer farmor och farfar hem till oss och fikar, o snackar igenom allting.. men bloggar senare puss på er!
här är låten som han ska ha på sin begravning, saknar honom så mycket! vila i frid älskade bror, jag älskar dig över allt annat! REMEMBER WHEN - ALAN JACKSON♥ min nya favoritlåt för den delen, gråter till den hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Tove - kristen tonåring

Vad har hänt med din bror gumman? :o



Förresten är Alan Jackson helt fantastisk, lyssna på Sissy's song, tror du kommer gilla den!

2012-02-05 @ 14:11:31
URL: http://toveinri.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är vinnaren av "Veckans blogg" utsedd.. se om det var DU som vann! ;) Om inte så är det bara att vara med igen! http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-02-05 @ 14:17:23
Postat av: Ulrika Törnvall

Usch! Går inte ens att beskriva hur oerhört ledsen jag är för din skull!

Jag beklagar verkligen sorgen! <3

2012-02-05 @ 16:46:44
URL: http://ulrikatornvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0