I FIGHT FOR YOU EVERY DAY AND NIGHT

igår sov jag hemma hos camila så hann inte blogga utan jag hade det roligt med henne, hon gjorde verkligen min dag! men jag kunde inte sova så bra iallfall, men vi vaknade runt halv 8 idag och fixade oss, sen gick vi till skolan, och skolan gick väl rätt okej fast jag var lite okonsentrerad.. men vi hade matte prov och det gick väl bra antar jag eller hoppas på det iallafall, men jag kom hem från skolan för en stund sen och ska alldeles strax ner till bowlingen och träna, sen vid halv 5 har jag match, men jag tar med mig kameran så det kanske kommer lite bilder från bowlingen! men jag bjuder på en bild jag tog igår, bloggar sen för nu måste jag gå puss på er! och åter igen, tack för alla fina kommentarer på bloggen, loveu!♥

Kommentarer
Postat av: lilla linnea

Hejsan! :D



Visste du att man kan tjäna pengar på sin blogg utan att vara världens storbloggare! :o Min blogg är inte alls stor men efter att jag fick reda på hur man kunde göra för att tjäna pengar så kan man säga att pengarna verkligen "rullar" in nu! Jag vet att det låter för bra för att vara sant, och det trodde jag att det var först men nu är jag riktigt nöjd! :D klicka in här för att se hur jag gjorde! ^_^ http://lillinneas.blogg.se/2012/january/utkast-jan-8-2012-1.html#comment



Det här är inte reklam eller så, vill bara hjälpa till! ^_^

Kramisar!

2012-02-06 @ 19:59:02
URL: http://lillinneas.blogg.se/
Postat av: Anonym

cool bild, bilden fokuserar bara på texten, grymt fint!

och din blogg är sjukt fin och bra puss!

2012-02-07 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0