JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET

en person jag verkligen älskar, det är min syster linda! hon hjälper mig genom eld & vatten, hon har hjälper mig när jag har problem, eller när jag behöver hjälp! jag kan snacka med henne om exakt allting, för jag vet att allting stannar mellan henne & mig. Det är hon som har fått mig att få bättre självförtroende och ett bättre liv. Vi har alltid haft roligt tillsammans, och även om vi bråkar så vet vi att det alltid löser sig! hon är det bästa som har hänt mig, jag älskar henne så otroligt mycket, och för att komma till hennes blogg så kan ni klicka på bilden på mig & henne.


Kommentarer
Postat av: Tove - kristen tonåring

Vad fint du skrev om din syster! Tror hon blir jätteglad när hon läser detta :)

2012-04-09 @ 14:04:02
URL: http://toveinri.blogg.se/
Postat av: Sophie "autophoto.blogg.se"

Hej, jag har varit jätte oaktiv på bloggen! men nu jag igång igen sakta men säkert! Det kommer hända hen hel del på bara en månad kolla in och se! :D

2012-04-09 @ 14:31:23
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0