I'M HAPPY

hej på er! idag vaknade jag runt 1 någon gång sen träffade jag camila vid skolan, vi drog till stan och jag fick med mig en magtröja hem eller hur man ska kalla det, men det kommer en bild på den imorgon eller någon annan dag, för jag och camila har varit ute och jag knäppte några bilder där, dom kanske inte är så bra men huvudsaken är att bloggen blir fylld med bilder, det är alltid kul att se på bilder som man har tagit! men nu sitter vi hemma hos mig & äter godis och har musik på högsta volym det är grymt! livet äger ibland! men här kommer några bilder & jag bloggar sen puss på er. kolla så fin himmel?




det är några bilder från nyss! och jag är superglad just nu, men jag berättar varför imorgon!! :D

Kommentarer
Postat av: iiiden

mysigt:)

2012-04-22 @ 10:51:32
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0