I'M A BELIEBER

idag har jag varit i skolan, sen vid 2 åkte jag till tandläkaren för att göra någon fyllning på tanden, efter det drog jag hem & pluggade en stund, efter det mötte jag upp salome för att vi skulle ner till bowlingen för att träna! det gick inte så bra men det kan vara för att jag inte har spelat på 1-2 veckor ungefär. men jag kom hem för 2 timmar sen ungefär och nu sitter jag & lyssnar på daughtry dom är så grymma! snart ska jag plugga en stund till sen ska jag duscha & sova! för imorgon är det fredag redan? och jag ska dra ner till stan med salome och se om jag hittar någonting.. sen kanske jag ska till hageby för att vara med kevin♥ men jag bloggar mera imorgon om jag kommer hem till pappa det märks, men ni får ha det super bra sålänge, puss på er.

en bild från igår!
jag ville bara säga att lady gaga kommer ju till stockholm snart! och konsertbiljetterna kostar 3000 kr och jag vill så gärna gå dit, men pappa kommer aldrig vilja betala det & jag kommer inte hinna samla ihop pengar tills det, eller kanske, vem vet? men undra hur mycket det kommer kosta om justin kommer till sverige? jag kommer verkligen inte bry mig om hur mycket det kostar, jag ska träffa han iallafall, jag gör allting för justin bara för att han gör allting för oss beliebers, han är verkligen någon jag ser upp till! och selena är min förebild eftersom att hon är tillsammans med honom o har ett eget hus med han i L.A. åh blir så arg haha, men nu ska inte jag skriva mera bloggar imorgon eller nått sånt

Kommentarer
Postat av: iiiden

sv: skorna är från nelly.com!:D

2012-04-20 @ 10:15:26
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0