YOU CAN'T FORCE LOVE

kom precis hem från fritidsgården från att ha varit med salome, sen har jag ju träffat folk där osv.. sen har vi inte gjort så mycket, spelat, sjungit, och snackat om allt möjligt, men sen när jag och salome skulle hem mötte vi på en jävligt skum kille som ha kolsvart, uusch va äckligt det var, men iallafall jag kom hem för en liten stund sen och jag har ätit pomme och korv, sen har jag kollat på idol + tru talent helt fantastiskt bra är det, deras röster får mig verkligen att rysa till, men nu sitter jag och snackar med mina gulliga vänner och dricker cola, snart ska jag in och plugga lite SO, sen ska jag duscha, men jag skriver mera imorgon så ni får ha det så bra sålänge så hörs vi mera imorgon puss.


öch innan jag dör har jag bestämt att jag ska hoppa falskärm, det verkar dö kul, kanske lite rädd men det vore fan dö coolt om jag skulle göra det, Någon som hoppar med mig o dör?
rätt konstig bild som salome tog på mig någon gång på sommarlovet!


Kommentarer
Postat av: frida lesonen'

Svar: Saknar dig mer pullis! Vi MÅSTE ses någon dag fattaru? :* <3

2011-09-11 @ 21:37:33
URL: http://fridalesonen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv; Hehe :D

2011-09-11 @ 22:44:45
URL: http://nnaattaahh.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Hihi puss sötan!

2011-09-12 @ 00:02:08
Postat av: johanna

Oj, kommentaren ovanför var från mig <3

Love you two

2011-09-12 @ 00:02:52
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0