MY DAYS

ni får verkligen ursäka min dåliga uppdatering men har verkligen verkligen inte orkat med det, så har haft en liten bloggpaus, eftersom att jag har varit på dåligt humör av vissa anledningar osv.. men här har ni kort ommina dagar.
torsdag; jag träffade salome o sen gick vi ner till bowlingen för att vi hade träning o efter de va vi ute o gjorde inte så mycket.
fredag; minns inte exakt, men jag va med salome o sen va vi ute som vanligt o gick runt.
lördag; jag träffade poppe, daniel o linus och vi va i en festlokal här i vilbergen o lyssnade på ett band sen gick vi runt o hade det dö roligt, sen träffade jag jocke o snackade o tog det lugnt sen träffade jag dom 3 små pluttarna igen i festlokalen.
söndag; först va jag med salome, sen träffade vi på poppe, daniel & oscar, sen gjorde vi inte mycket, snackade för det mesta sen drog dom o jag o salome drog också hem till slut men vi låg på en kulle vid vilbergsskolan o solade lite skönt!
måndag; jag vaknade runt 7 idag, började fixa mig osv.. sen vid 8 mötte jag upp salome, david, samia, och tussi, sen har jag mest varit irriterad på min cpe lärare i franskan, funderar starkt på att byta men vet inte än, för att vi bråkar lektionerna ut inte så kul, men för henne är det tydligen det, o man får verkligen inte göra ett skit för irene/mullan..

Kommentarer
Postat av: cassandraaa

jag gillar verkligen din blogg, den är så rolig att följa för du har allt en blogg behöver, du tar fina bilder, skriver bra om dagarna och du är så vacker, fortsätt så ha det bra kram!

2011-09-05 @ 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0