I CAN'T LEAVE THIS PLACE

hej på er, skolan va som vanligt men mådde dåligt för det mesta! men jag va inne idag o låg i min sköna säng för att värma mig, sen vid 6 drog jag till gårn med salome för vi skulle på tjejkvällsmöte o snacka så vi bakade och snackade om känslor osv.. sen kollade vi på idol på gårn och jag va mest med lukas och salome, vissa på idol va faktiskt grymma om jag ska vara ärlig! men jag kom precis hem från den dumma stormen som är här just nu, när jag gick ut från fritidsgården flög jag bara iväg, men hoppas det blir bättre tills imorgon iallafall, men nu ska jag göra lite TE sen ska jag läsa lite av min bok och sen försöka sova, för jag mår ju inte direkt så bra idag.. men skriver mera imorgon men ni får ha det så bra puss!
jag ser ut till havet och säger, jag kommer aldrig glömma det här stället! turkiet kommer alltid finnas i mitt hjärta då, nu och föralltid, turkiet i mitt hela hjärta!♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella Daffour'

sv; jag gör inte speciellt mycket :)

2011-09-14 @ 07:24:43
URL: http://gabbyyz.blogg.se/
Postat av: matilda

lycka till med det ;) men glöm inte att jag ska få träffa honom då :D

2011-09-15 @ 16:56:24
URL: http://mathyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0